سفر کردن و در کل نقل جا به جا شدن بسیار سخت است.شاید این جمله بیشتر مخصوص افراد راحت طلب و تنبل باشد. ولی عده ای دیگر سفر را...

نکاتی برای تنبل ها در سفر

سفر کردن و در کل نقل جا به جا شدن  بسیار سخت است.شاید این جمله بیشتر مخصوص افراد راحت طلب و تنبل باشد. ولی عده ای دیگر سفر را لذت بخش و بسیار ساده میدانند.در اینجا تعدادی نکته برای شما داریم تا با استفاده از آنها،سفر برای شما زیاد هم سخت نباشد.

 
1-کفش های راحت: فرقی نمیکند که شما با اتوبوس یا  هواپیما یا با هر وسیله دیگری به مسافرت میرود،در تمام این شرایط پوشیدن یک کفش راحت میتواند حس خوبی را به شما در حین یک سفر طولانی بدهد.کفش راحت میتواند یک صندل یا یک کفش که چند سایز از پای شما بزرگتر است باشد.فقط مواظب باشید کفش های بزرگ از پای شما خارج نشوند.
 
 
2- کتاب های صوتی: اگر از خواندن کتاب لذت میبرید ولی از به دست گرفتن کتاب خوشتان نمی آید میتوانید از کتاب های صوتی استفاده کنید.برای این کار تنها به یک پخش کننده موزیک یا حتی یک گوشی ساده نیاز مندید.تنها کافی است کتاب خود را از اینترنت دانلود کرده و در تلفن همراه خود بریزید.سپس شما میتوانید در طول سفر بدون اینکه چشمان تان را باز کنید یک کتاب را بخوانید.
 
3- کلاه :داشتن یک کلاه برای یک سفر راحت بسیار مهم است.کلاه همیشه به عنوان یک وسیله برای گرم کردن سر به کار نمیرود.اما شما میتوانید برای خنک نگاه داشتن گردن نیز آن را به کار بگیرید.شما حتی میتوانید از آن در هنگام خستگی به عنوان یک سایبان برای خواب استفاده کنید.شاید در طول سفر شما امکان حمام رفتن نداشته باشید.همراه داشتن کلاه میتواند تا حدی کثیفی سر شما را بپوشاند.
 
 
 
4- پول نقد: شاید در این روزها که همه از کارت های اعتباری استفاده میکنند همراه داشتن پول نقد احمقانه به نظر برسد.اما توجه داشته باشید که شاید در محلی قرار بگیرید که بانکی وجود ندارد و برای بدست آوردن پول باید کیلومترها مسیر را طی کنید و این کار برای راحت طلبان بسیار کار دشواری است.پس همیشه و برای مواقع ضروری پول نقد به همراه داشته باشید.
 
 
 
5- قرص های ضروری: مهم نیست شما آدم خوش سفری باشید یا نه. در طول سفر ممکن است مشکلاتی  برای شما پیش آید.این مشکلات ممکن است شامل سردرد یا دل درد باشد.در طول سفر معمولا رژیم غذایی شما عوض میشود پس همیشه برای مقابله با این مشکلات به یاد لوازم مورد نیاز باشید.
 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: